Tsuro of the Seas

Disponibil la comanda

159 RON
Momentan nu este in stoc

ComplexitateMica
Medie
LimbaEngleza
Numar minim de jucatori2
Numar maxim de jucatori8
Durata (minute)30
Dependent lingvisticIndependent
MecaniciConstructie rute
Eliminarea jucătorilor
Plasare de placuțe
Zaruri
TematicaNavala
Strategie abstracta
Anul Publicarii2012
Varsta minima recomandata8+
  • Model: Jocul de baza
  • Produs de: Calliope Games
  • Pret final(excluzand transportul)

Jocul normal de Tsuro of the Seas se aseamănă cu Tsuro al lui Tom McMurchie: jucătorii au fiecare o corabie cu care vor să navigheze – adică să o țină pe tabla de joc – cât de mult posibil. Cine stă cel mai mult pe tabla de joc câștigă jocul.

În fiecare tur jucătorii adaugă plăcuțe cu „urme” pe tabla de 7 x 7; fiecare plăcuță are 2 „conexiuni de urme” pe fiecare margine, iar cum acestea sunt plasate pe tabla de joc, ele crează o rețea conectată de trasee. Dacă o urmă este plasată în fața unei corăbii, aceasta călătorește până la capătul urmei. Dacă corabia iese de pe tablă, acel jucător a ieșit din joc.

Ceea ce este nou în Tsuro of the Seas sunt plăcuțele daikaiju ce reprezintă monștri marini și alte creaturi ale adâncului. De reținut este că daikaiju se pot mișca: fiecare plăcuță are 5 săgeți, 4 pentru mișcarea în cele 4 direcții cardinale și una pentru rotare. În turul jucătorului activ, el dă cu un zar cu 6 fețe, iar, la o sumă de 6, 7 sau 8, daikaiju se mișcă, în timp ce la alte sume va sta pe loc. Pentru a determina în ce direcție se mută plăcuțele daikaiju, jucătorul mai dă o dată cu un singur zar. La o aruncare de 1-5, fiecare daikaiju se mută conform săgeții potrivite. La o aruncare de 6, este pusă o altă plăcuță daikaiju pe tablă.

Dacă un daikaiju lovește o plăcuță cu urme, o corabie sau un alt daikaiju, obiectul lovit este scos din joc. Încă o metodă să fii dat afară! Cu cât sunt mai multe plăcuțe daikaiju pe tablă, cu atât mai repede jucătorii se vor trezi încercând să respire apă...


Comentarii curente: 1