Disponibil la comanda
Scrie Comentariu

Band of Brothers: Screaming Eagles
[Jocul de baza]

269 RON

Ahh ce joc dragi prieteni! Daca ati vizionat filmele Saving Private Ryan sau HBO Band of Brothers acest joc va va transporta direct in zilele dramatice ale debarcarii din Normandia 1944. Daca as vrea sa initiez in tactical wargames un neofit entuziast as incepe de aici, lasand in spate Memoir 44, Risk, etc. Acest joc prieteni este cel mai putin sofisticat joc de razboi tactic pastrand totusi toate calitatile unui adevarat joc de raboi. Screaming Eagles, dupa numele celebrei divizii Americane aeoropurtate 101, spune o poveste de la inceput si pana la sfarsitul fiecare sesiuni. Suspans si bluff obtinute printr-un sistem nou de marcare a unei zone cu mutiple tinte false permit jucatorilor sa incerce inducerea in eroare a inamicului pana in momentul contactului vizual. Surpriza poate fi totala si adeasea de ambele parti! Secventele de lupta sunt logice coerente si procedurale. Odata intrat in ritmul actiunii, regulile se estompleaza in fundal facand loc actiunii propriu zise si aveti senzatia ca intrati intr-un film in care sunttei in acelasi timp si actori si regizori si scenaristi. Dupa un singur scenariu cu Screaming Eagles veti spune "din nou!" si "mai vreau!". Cand epuizati scenarille din Screaming Eagles va asteapta o experienta asemanatoare dar chiar si mai dramatica cu noul joc din serie: Ghost Panzer- tancuri! Cele doua jocuri se bazeaza pe acelasi sistem de joc ceea ce face usoara absorbtia noilor titluri. In pregatire Texas Arrows.
Marele risc cu Screaming Eagles este ca dupa el s-ar putea ca orice alt joc de razboi tactic sa va para dificil sau inutil de complex, deoarece standardul stabilit de SE este greu de egalat sau depasit.
Singurul alt joc de razboi tactic care il concureaza cu succes este mai vechiul dar clasic deja Combat Commander. Acolo insa povetea este spusa cu ajutorul unor pachete de carti care permit desfasurarea sau nu a actiunilor pe campul de lupta. Despre Combat Commander insa altadata. Acum cumparati Screaming Eagles si intrati in stil in lumea pasionanta si dramatica a jocurilor de razboi tactice.
Data: 05/02/2014 de Bogdan Alexandru Barbu