Commands & Colors: Ancients

Disponibil la comanda

269 RON
Momentan nu este in stoc

ComplexitateMare
LimbaEngleza
Numar minim de jucatori2
Numar maxim de jucatori2
Durata (minute)60
Dependent lingvisticModerat
MecaniciManagement de carti de joc
Tabla modulara
Zaruri
TematicaAntichitate
Joc de razboi
Anul Publicarii2011
Varsta minima recomandata12+
  • Model: Jocul de baza
  • Produs de: GMT Games
  • Pret final(excluzand transportul)

Commands & Colors: Ancients oglindeşte bătălii de la începutul istoriei (3000 îH) până la începutul Evului-mediu (400 dH). O întreprindere ambiţioasă pentru un singur joc, însă Commands & Colors are un sistem unic care permite să reia bătălii istorice din acea perioadă. Cele 15 bătălii descrise în cartea de scenarii, deşi stilizate, sunt concentrate asupra elementelor importante ale terenului şi al forţelor armate istorice scalate pe baza sistemului de joc. Bătăliile includ Bagradas, Cannae şi Zama.
Scala diferă de la un scenariu la altul. Pentru unele scenarii, un infanterist poate reprezenta o legiune, cât timp în altele doar câţiva bravi soldaţi. Dar tacticile pe care le aplici sunt în conformitate cu avantajele şi limitările date de tipul unităţilor, armele lor, teren şi timp.
Spre diferenţa de mai vechiul joc, Battle Cry sau de Avalon Hill, Commands & Colors: Ancients este mai complex şi conţine mai multe detalii istorice fără a dezordona câmpul de bătălie. Cele mai multe scenarii se pot juca până la final în mai puţin de o oră.
Sistemul de comandă bazat pe cărţi, determină mişcările şi prezintă atât avantaje cât şi ameninţări. Sunt patru tipuri de cărţi de comandă: cărţi de conducere, cărţi pentru secţiuni specifice, cărţi pentru trupe şi cărţi pentru tactici.
Sistemul bazat pe zaruri de luptă determină rezultatul bătăliilor rapid şi eficient. Fiecare zar de luptă are câte un symbol: unul uşor, unul mediu, unul greu, unul de lider, unul cu steag şi unul cu sabie.
Sistemul de joc, deşi simplu, va necesita joc strategic bazat pe cărţi, tactici istorice, folosirea regulate a zarurilor şi un plan de luptă agresiv, dar şi flexibil, pentru a obţine victoria.

Componente:
• 1 teren de luptă
• 45 bucăţi de teren cu două laturi
• 60 cărţi de comandă
• 7 zaruri de luptă
• 2 cărţi de jucători
• 1 carte de reguli
• 1 carte cu scenarii
• 345 cărămizi:
o 220 cărămizi mici gri şi maro
o 16 cărămizi mici negre
o 81 cărămizi medii gri şi maro
o 12 cărămizi mari gri şi maro
o 16 cărămizi rectangulare gri şi maro
• Obiecte montabile:
o 5 suporturi pentru cărămizi şi zaruri

Premii:

2006 Charles S. Roberts Best Pre-World War II Boardgame Nominee
2006 Golden Geek Best Wargame Nominee
2006 Origins Awards Historical Board Game of the Year Winner
2007 Golden Geek Best 2-Player Board Game Nominee
2007 Golden Geek Best 2-Player Board Game Winner
2007 Golden Geek Best Wargame Nominee
2007 BoardGamer.ru Best Wargame
2007 Games 100 Historical Simulation Game Nominee.


Comentarii curente: 1

Clientii care au cumparat acest produs, au cumparat si...